Diploma helyszín és program









Kedves Hölgyek, Urak!

A VÁLASZTOTT DIPLOMATÉMA VETÍTETT 
KÖTELEZŐ BEMUTATÁSA ÉS BEADÁSA  
2017.február 21. kedd. 9.00-14.00 h - K.274
 
A diplomaterv program és helyszín választása megalapozza az egész féléves munkát.
Be kell mutatni az összeállított rövid tervezési programot, a funkcióválasztást,annak előzményét és okait ki kell fejteni, valamint igazolni kell adott helyen annak megvalósíthatóságát,a szabályozásban előírt mutatók és a tervezett létesítmény megfelelőségét. Fényképekkel,helyszínrajzzal,térképpel kell a helyszínt bemutatni,és röviden ismertetni a beépítési, helyfoglalási elképzelést, a létesítmény és tervezési program volumenét.
Egy- egy prezentációra rendelkezésre álló idő max.5 perc!

A vetítés mellett kötelező leadni  A/4 formátumban, 1-3 oldalon  a diplomaterv helyszínrajzát, tervezett funkcionális programját, nagyságrendje meghatározásával.


Időbeosztás 
(A tanszéken kihelyezett dossziéba kérem írjátok be neveteket, konzulenseteket!
Please write in your name in the list at the department)

9.00-10.00 h  
Zsan Barna
Holczer    Eszter
Iván    Kata
K. Szabó Gábor
Kálvin    Tamás
Kovács    Éva Mária


10.00-11.00 h
Aryan Choroomi
Kun    Dávid  
Lánczky    Julianna
Péter    Dóra
Rády    Szilveszter Károly
Ruga    Máté


11.00-12.00 h
Sass    Petra Orsolya
Seres    Andrea
Szabó    Boglárka
Szél    András
Vass    Lili  
Barta    Zsanett


12.00-13.00 h
Decsi    Dániel Richárd
Demeter    Balázs
Gémes    Péter
Kerekes    Dávid
Kiss    Márta Andrea
Péter    Richárd


13.00-14.00 h
Tran    Van Giang
Fehérvári Tekla
Poros Tamás Gábor
Magyar Anikó 
Csákvári Anita



2017.02.19_22:17







  


 

5 megjegyzés:

  1. Én kimaradtam a beosztásból és ha lehetne, szeretnék a 9-10 órás csoportban lenni munka miatt (ha nem, akkor pedig a legvégén) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Ha jól látom én is kimaradtam.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tanár úr!
    Szerintem én is kimaradtam a beosztásból. Van e lehetőség bekerülni valamelyik csoportba? Előre is köszönőm!

    VálaszTörlés